Biedronka wprowadza e-vouchery. „To prokliencki zwrot”

 Biedronka wprowadza e-vouchery. „To prokliencki zwrot”

Biedronka wprowadza e-vouchery. „To prokliencki zwrot”

Wiele osób robi codzienne zakupy w sklepach należących do sieci Biedronka. Stali klienci chętnie korzystają także z aplikacji Moja Biedronka, która pozwala wygodnie sprawdzać aktualne promocje, zbierać punkty lojalnościowe i korzystać z ofert specjalnych. Teraz sieć poszła o krok dalej, wprowadzając nowe, cyfrowe rozwiązanie – e-vouchery.

Dlaczego Biedronka wprowadza e-vouchery?

Dotychczas vouchery dostępne były wyłącznie w formie papierowej, drukowanej na paragonach. Nowe rozwiązanie ma to zmienić.
Po włączeniu tej opcji, kody rabatowe nie będą już drukowane (w sposób spersonalizowany i przypisany na karcie Moja Biedronka) na paragonach” – informuje sieć w komunikacie. Jak tłumaczy, cyfrowa wersja zapewni większą przejrzystość, wygodę i ekologiczność podczas codziennych zakupów.

Ewa Piechota, Starsza Menedżerka ds. produktu odpowiedzialna za aplikację Biedronka, wyjaśnia:

„Konsekwentnie wdrażamy udogodnienia, które upraszczają codzienne zakupy. Przypominamy, że już w 2024 roku uruchomiliśmy e-paragony fiskalne – trafiają one bezpośrednio na konto użytkownika aplikacji Moja Biedronka, zamiast na papierowy wydruk przy kasie. Teraz wprowadziliśmy e-vouchery.”

Jak uruchomić e-vouchery w aplikacji Moja Biedronka?

Nowa funkcja nie jest włączona automatycznie. Aby z niej skorzystać, użytkownicy muszą aktywować ją samodzielnie:

  1. Otwórz aplikację Moja Biedronka.

  2. Przejdź do zakładki „Zarządzanie kontem”.

  3. Zaznacz opcję „E-voucher”.

  4. Na kolejnym ekranie przesuń przełącznik aktywacji, aby włączyć usługę.

Po wykonaniu tych kroków wszystkie nowe vouchery przypisane do konta klienta będą pojawiać się bezpośrednio w aplikacji, zamiast na papierowych paragonach.

Co pozostaje w tradycyjnej formie?

Biedronka podkreśla, że wprowadzenie e-voucherów nie oznacza rezygnacji z papierowych kuponów. Sieć zdaje sobie sprawę, że część klientów woli tradycyjne rozwiązania.

„Zachowujemy możliwość korzystania z tradycyjnych, papierowych wydruków dla osób, które preferują dotychczasową formę” – zaznacza Ewa Piechota.

Nowoczesność i wygoda

Wprowadzenie e-voucherów to kolejny etap cyfryzacji usług sieci. Po e-paragonach przyszedł czas na rabaty w wersji elektronicznej, dzięki którym klienci nie muszą już gromadzić papierowych kuponów. Wszystko dostępne jest w jednym miejscu – w aplikacji Moja Biedronka.

Jak podkreśla sieć, to prokliencki zwrot w stronę nowoczesnych i wygodnych zakupów, który jednocześnie wpisuje się w politykę ograniczania zużycia papieru i ochrony środowiska.

Źródło: Radio ZET / Biedronka

Zobacz także